Friday, October 7, 2016

Kort Termyn Momentum Scalping In Die Forex Mark

Kort termyn Momentum scalping in die forex mark Die Forex mark beweeg vinnig & hellip; baie vinnig. Hierdie strategie kan help handelaars fokus op, en betree ambagte in die sterkste kort termyn tendense wat beskikbaar mag wees. Baie handelaars kom na die Forex mark kyk na dag-handel; en bedags-handel, die meeste van hierdie handelaars dink van die hou van ambagte vir 'n paar minute om 'n paar uur & ndash; op die meeste. Die skoonheid van so 'n strategie is te verstane. Deur nie oornag hou posisies, kan die handelaar 'n element van beheer dat hulle nie anders kan voel voel. Deur altyd 'n vinger op die sneller, kan die handelaar besluit om risiko te voeg tot die handel (; n goeie & rsquo; om voordeel te trek uit die waarde vir 'neem bewegings), of neem risiko af (wanneer die mark isn & rsquo; t gaan jou pad). Die waarde vir 'Finger-trap & rsquo; handel die strategie is ontwikkel om te probeer om voordeel te trek uit hierdie situasies, deur te fokus op die belangrikste elemente van wat 'n sterk tendens 'n sterk tendens & ndash; en die elemente is oor die algemeen 'n sterk, eensydige beweging wat ons handel dryf in ons guns kan stoot. Ek noem hierdie strategie Finger-trap, want ek & rsquo; m van mening is dat kort termyn beurs in die valuta-markte is baie soos die tydlose kinders & rsquo; s legkaart. In die geval don jy & rsquo; t onthou wat vinger-valle lyk, B & rsquo; ve bygevoeg onder 'n prentjie: Wanneer 'n kind eers die vinger-lokval bevind, voeg hulle dikwels hul vingers net om te vind dat die bamboes weef verhinder hulle in staat is om uit te klim. Dit & rsquo; s net met ervaring wat 'n mens besef dat die truuk om die vinger-lokval is om te stoot, trek nie. Die sleutel is ontspanne wees, en voel jou pad na sukses; baie soos kort termyn handel. Die tendens Chart Baie handelaars is dikwels verbaas deur die korter termyn kaarte van minder as 'n uur bar grootte; en die redes hier is soos te verstane as die handelaars aanvanklike begeerte om waarde vir 'dat &; kopvel & rsquo. Die rede waarom hierdie kort termyn kaarte kan dikwels verwarrend is omdat ons is op soek na so bietjie inligting in vergelyking met die langer termyn kaarte, soos 1 dag, of 1 week. Dus, voordat ek ooit probeer om kopvel in 'n paar, probeer ek die eerste keer na die waarde vir 'spoor; sterkste & rsquo; tendense wat vatbaar vir my pogings in die eerste plek kan wees, en Ek sal dit doen deur die ontleding van die uurlikse grafiek, 'n poging om die waarde vir 'vind; sterkste & rsquo; tendense. Om dit te doen, ek gebruik 2 Eksponensiële bewegende gemiddeldes: Die 8, en die 34 tydperk EMO. Hier vind u sal sien die tendens grafiek met die 2 Bewegende Gemiddeldes bygevoeg. Geskep met Marketscope / Trading Station Baie handelaars gebruik van 2 bewegende gemiddeldes sal kyk om handel CROSSOVER. En seker, 'n paar van diegene CROSSOVER dalk uitgewerk ok op hierdie grafiek hierbo, maar oor die lang termyn, B & rsquo; vyf persoonlik gevind so 'n strategie ongewens wees; besonder wanneer trending markte verander om reekse, konsolidasie, of opeenhoping wat hulle noodwendig sal doen. So ek plaas fokus op sterker elemente om 'n tendens neerkom; en ek wil my pogings om die sterkste gedeeltes van hierdie tendense fokus. Ek sal dit doen deur die merk van die ligging van die bewegende gemiddeldes; en soek na die prys ooreenkoms voordat ons na die plek inskrywings. Dus, as die vinnig bewegende Gemiddeld (8 periode) is bo die Slow bewegende gemiddelde (34 tydperk), ek wil prys bo beide sien. Die grafiek sal onder hierdie konsep te illustreer. Geskep met Marketscope / Trading Station In die geval van beermarkte, ons & rsquo; re op soek na iets soortgelyk omgekeer. As die vinnig bewegende Gemiddeld onder die stadig bewegende gemiddelde, ek wil net om af te skuif na die inskrywing grafiek wanneer die prys is laer as beide. Die grafiek sal onder meer te illustreer: Geskep met Marketscope / Trading Station Sodra hierdie kriterium voldoen, ek voel gemaklik genoeg om af te skuif na die kort voorraad in die handel te betree. Die Entry Chart Terwyl baie scalpers wil om te spring op 'n vyf of 15 minute grafiek en net te begin, ek & rsquo; meter van die geloof wat nie naastenby genoeg inligting is daar beskikbaar is om 'n akkurate bepaling van 'n munt pare & rsquo te maak; tendens, ondersteuning en weerstand, of van 'n vlaag van ander faktore wat ek wil weet voordat my swaarverdiende geld op die spel op 'n handel; en hierdie is die rede waarom ek die grootste deel van my tegniese ontleding op die uurlikse grafiek te doen. Sodra ek & rsquo; s gemaklik met wat uurlikse grafiek, en het 'n goeie idee dat ek in staat kan wees om te werk met 'n sterk tendens, B & rsquo; af te skakel om die vyf-minuut grafiek. En met hierdie 5 minute grafiek â € B & rsquo; n poging om die eeue-oue skoolhoof van waarde vir 'pas; koop-lae, & rsquo; en waarde vir '. verkoop-hoë & rsquo; Dit beteken dat ek wil 'n kort termyn waarde vir 'sien; cheapening & rsquo; van die prys tydens lomp up-tendense; of 'n kort termyn beweging van die prys raak duurder in downtrends. Wanneer die tendens-kant momentum kom terug in die paar & ndash; Ek sal kyk na my handel te betree. Om te probeer om vas te stel of die paar is waarde vir 'goedkoop & rsquo; in die kort termyn, ek sal weer, trek op die tydperk 8 bewegende gemiddelde. Op die 5-minuut grafiek, ek wil die prys beweging teen die bewegende gemiddelde (teenoor die tendens wat ek op die een uur grafiek waargeneem het) sien, sodat die prys kan waarde vir 're-load & rsquo; voordat verdere bevordering. Die onderstaande grafiek illustreer wat ek & rsquo; m op soek na in n bullish up-tendens, toe ek die prys gesien het bo beide die vinnige en stadige bewegende gemiddelde oor die uurlikse grafiek. Geskep met Marketscope / Trading Station Let daarop dat nie elke een van hierdie kerse / inskrywings sal n draai in die geldeenheid paar het voorafgegaan. Dit is absoluut moontlik vir 'n geldeenheid paar te ophopen / konsolideer oor 'n lang tydperk van die tyd voordat jy 'n skuif op of af. Handelaars kan hanteer hierdie situasies deur middel van baie grootte. Byvoorbeeld, kan ek 'n houding van soek om te betree tot 5 posisies te neem. So, vir elk van die eerste 5 kruise van die 8 tydperk EMO, ek voortgaan om by te voeg tot my lot. Of miskien kan ek kyk om slegs die eerste, plaas my stop en wag vir die bedryf om óf skuif in my rigting of druk my stop. Dit is hier waar baie aanpassing gemaak kan word met die strategie. In die geval van kort posisies, is ons op soek na presies teenoorgestelde voorkoms is as wat ons op 'n oomblik tevore het. Nadat ons & rsquo; het gesien dat die 8 tydperk EMO is onder die 34; en prys is die handel onder beide Bewegende Gemiddeldes, dui vir my dat die tendens is skoon, sterk, en eensydige verdere laer & ndash beweeg; Ek sal kyk om kort posisies op die 5-minuut grafiek oop, en ek sal dit doen met die 8 periode EMO. Geskep met Marketscope / Trading Station Elke keer as die prys kruise onder die tydperk EMO 8, ek het nog 'n geleentheid om oop te maak 'n kort posisie. As jy die regte kant van die bogenoemde grafiek sien, kan jy sien dat die prys begin om steun aan die tydperk 8 bewegende gemiddelde & ndash vind; wat daarop dui dat ons n ommeswaai van die tendens kan hê; en dit bring ons by een van die mees voordelige dele van die Finger-Trap handel strategie: Risikobestuur. bestuur van risiko As ons ambagte te plaas op die oomblik 5 grafiek, en daarna om net deel te neem aan 'n sterk beweeg in die rigting van die tendens wat ons op die uurlikse grafiek geïdentifiseer het; Ons het nogal 'n bietjie van buigsaamheid in die manier waarop ons wil risiko beskou. In die artikel Prys Aksie swaai. Ons het 'n aanwensel van die beperking van risiko wanneer die handel tendense geïdentifiseer. Wanneer die plasing van lang handel, ek wil seker maak dat die prys oorblyfsels ondersteun word vir die duur van my handel. As kort termyn ondersteuning is gebreek, ek loop die gevaar om die paar voortgesette om te beweeg teen my, verder dreineer my rekening. Om 'n scalper, kan dit uiters gevaarlik wees so vinnig markte 'n rekeningsaldo baie vinnig kan uitput. wikkel kamer, en rsquo; deur die plasing van my stop by die vorige swing-laag is, kan ek die gelukkige medium dat hulle gemaklik met die gee van die handel 'n paar waarde vir 'tref; werk in wins, terwyl op dieselfde tyd, sodat ek vinnig verlaat as die tendens omkeer. Terwyl die prys kan steun te breek en kom terug in my guns & ndash; B & rsquo; amptelik nog baie meer bekommerd oor die omstandighede wanneer dit kom nie & rsquo; t gebeur. So hierdie swaai laag (op lang posisies, swaai hoog op kort posisies) dikwels funksioneer as my waarde vir 'n streep in die sand & rsquo; in die geval die posisie beweeg teen my. Geskep met Marketscope / Trading Station Weereens, in die geval van kort posisies, ons sal kyk na die teenoorgestelde scenario, soek om plaas te stop net buite die onlangse swing-hoë sodat as prys omkeer die af-tendens wat ons gesoek om deel te neem in ons mag die verlies vroeg gesny. Geskep met Marketscope / Trading Station --- Geskryf deur James B. Stanley Om kontak James Stanley, stuur 'n epos InstructorDailyFX. Jy kan James volg op Twitter JStanleyFX. Om aan te sluit James Stanley & rsquo; s verspreiding lys, kliek asseblief hier.


No comments:

Post a Comment