Wednesday, October 5, 2016

Online Aandeleverhandeling Rekening - En Dit Is Die Beste

Online aandeleverhandeling rekening wat is die beste ? Ek stel belang in die opening van 'n aanlyn aandeleverhandeling rekening sodat ek 'n paar prima aandele kan koop om te hou vir 'n lang termyn . Kan iemand raai my watter platform is goed ? Die voor - en nadele van hierdie platforms en die makelaars koste indien moontlik . As ek oop 'n aanlyn aandeel rekening sal 'n Demat rekening outomaties oopgemaak word of is dit 'n aparte ding altesaam? Ek is op soek na Motilal Oswal en Sharekhan . Is daar beter alternatiewe . Deel asseblief jou waardevolle insette . Manish , 'n artikel oor direkte aandele te belê , sy voor - en nadele , platforms , ens ens sal lekker wees . Ons het altyd belê in onderlinge fondse , voel ek hou van 'n paar prima aandele vir 'n lang termyn is ewe belangrik .


No comments:

Post a Comment